לפרטים חייגו:072-3310326

רכב מסחרי יד 2 למכירה – מדוע משתלם לקנות רכב יד שנייה

עולם הרכב כפי שאנחנו יודעים, מתחלק לקטגוריות שונות. בין אם זה מבחינת סוגי רכבים, דגמים, שנתונים, וכן בכל מה שקשור לאופציות מכירה והשכרה. אנחנו יכולים לרכוש רכב חדש מהיבואן, מחברות רכב וליסינג, וכן אנחנו יכולים לרכוש רכב יד שנייה, בין אם זה מהחברות עצמן ובין אם זה מלקוחות פרטיים.

ההחלטה שלנו איזה רכב לקנות וכיצד, היא תוצאה של צרכים ויכולות. מרבית האנשים מחזיקים כמובן רכב פרטי, אשר נקנה כרכב חדש (יד ראשונה) או כרכב אחרי שימוש (יד שנייה ומעלה). ההחלטה האם לקנות רכב יד ראשונה או יד שנייה, היא שאלה כלכלית, בין אם זה של אפשרויות ובין אם זה של תועלות כלכליות לטווח הקצר והארוך.

ישנם מקרים בהם רכישת רכב יד שנייה היא הרבה יותר משתלמת מרכישת רכב יד ראשונה. למשל, אם אנחנו מחפשים רכב מסחרי לצרכים מקצועיים, לא בטוח שרכישת רכב יד ראשונה תועיל לנו יותר מבחינה כלכלית או מקצועית, מאשר רכישת רכב יד שנייה. אף על פי שלכאורה, רכב יד ראשונה הוא ללא קילומטרז', ללא בלאי, ואנחנו נהנים מרכב חדש לגמרי.  גם רכב יד שנייה יכול לשרת אותנו בצורה נאמנה ולעלות לנו הרבה פחות. זו גם הסיבה שהרבה מאוד בעלי מקצוע ואנשי עסקים, מעדיפים במקרים רבים לחפש רכב מסחרי יד 2 למכירה.

לפני שנסביר מה היתרונות ומדוע נעדיף לרכוש רכב מסחרי יד שנייה על פני יד ראשונה, צריך להדגיש שבמבנה של שוק הרכב כיום, זה תהליך הרבה יותר פשוט ובטוח מאשר היה בעבר. הסיבה לכך טמונה בכך, שישנן הרבה מאוד חברות רכב שמציעות רכבים מסחריים יד שנייה למכירה, בתנאים אטרקטיביים וכן במצב איכותי. כלומר, אנחנו יכולים לרכוש במקום בטוח, בתנאים טובים, רכב יד שנייה במצב טוב. אז אנחנו לא מסתכנים ולא צריכים להשקיע ברכישת רכב יד ראשונה.

מדוע משתלם לקנות רכב מסחרי יד שנייה

ברכישת רכב מסחרי יד שנייה יש מספר יתרונות:

ראשית, מבחינה כלכלית העלות שלו הרבה יותר נמוכה, ייתכן מאוד שגם עלויות הטיפול והתחזוקה לא יעלו על רכב יד ראשונה, בהנחה ולא היה מדובר ברכב שעבד בשטח וכל השימוש בו נעשה לצרכים מסחריים.

שנית, הרבה יותר קשה למכור רכב מסחרי מאשר רכב משפחתי, ועל כן, אם אנחנו קונים רכב יד שנייה, ההפסד שלנו יהיה נמוך מאשר במקרה של רכב יד ראשונה.

שלישית, אנחנו יכולים להחזיק ברכב כזה לאורך זמן וליהנות ממנו לצרכים מקצועיים, מבלי שנצטרך לחשוב איך ומתי אנחנו מחליפים אותו. ייתכן מאוד שמבחינה מקצועית, אנחנו יכולים להסתפק בו ולא צריכים רכב משוכלל ויקר יותר.

ארבע, במידה ונרצה למכור אותו בעתיד, תמיד נוכל לעשות זאת דרך חברות שמבצעות עסקאות טרייד אין.

וואטסאפ כתובת חייגו עכשיו