לפרטים חייגו:072-3310326
רכב מסחרי

טרנזיט יד 2 למכירה

טרנזיט הוא סוג של רכב המשמש לרוב להובלת סחורות או אנשים, תלוי בסוג הטרנזיט. טרנזיט קטן ישמש יותר להובלת סחורות או אנשים בכמויות קטנות, ואילו טרניז גדולה עם מושבי נוסעים משמשים למטרות מוסדיות כמו למשל הובלת תלמידים. טרנזיטים גדולים עם מושבים קדמיים בלבד משמשים לרוב למטרות עסקיות, לשאת סחורות וציוד.

בתקופה בה מכירות רכב מסחרי חדש יורדות, מכירות רכבים מסחריים יד שנייה בתנופה. ולמה? מהסיבה הפשוטה שרכבים מסחריים יד שנייה נותנים מענה ללא ירידה בביצועים לעסק שלכם, במחיר משתלם הרבה יותר.

למה לרכוש טרנזיט יד שנייה?

רכבים מסחריים בנויים בצורה כזאת שיתאימו באופן מושלם לעבודה שהם מבצעים. מדובר ברכבים חזקים מאוד, אמינים ביותר. ניתן לראות את האיכות מהמנועים ותיבות ההילוכים שלהם ועד הבנייה הבסיסית של מסגרות הרכב. 

בגלל העובדה שבתי עסק מנסים לחסוך בהוצאות שלכם, כלי רכב מסחריים מיועדים להיות זולים לתפעול ותחזוקה.

תוכלו למצוא גרסאות שיתאימו כמעט לכל שימוש מיועד. תוכלו להתאים לעצמכם את המסחרית האולטימטיבית עבורכם. כן, גם במסחריות יד שנייה תוכלו להתאים לעצמכם את המסחרית לפי הצרכים שלכם, ותזכו להנות משני העולמות.

היתרונות של הטרנזיט

לרכב מסחרי ישנם יתרונות שאי אפשר להתעלם מהם:

חלל הפנים

ברור שהטרנזיט הוא רכב גדול יותר מרכב פרטי, וכמובן שהגודל לא מתייחס רק לגודל החיצוני אלא גם לחלל הפנים. ניתן להוסיף מושבים, להוציא מושבים, להתקין חומרי עזר שונים וליצור איזה חלל פנים שתבחרו לנכון. הם מספקים את הגמישות להשתמש בחלל כנדרש.

אמינות

בזכות התכנון שעוצב לחוזק ושיווי משקל, הטרנזיטים מעוצבים לעמוד עם בעומסים כבדים. כתוצאה מכך הם בנויים להחזיק מעמד זמן רב. כלומר, סביר להניח שתצטרכו להשקיע פחות על תיקונים.

מאפייני אבטחה ובטיחות

יש כמה מאפיינים בולטים אשר מעניקים לנהג בטיחות מירבית בזמן הנהיגה. כמו למשל תנוחת נהיגה מוגבהת בתא הנהג מה שמאפשר לראות טוב יותר את הכביש קדימה, ומעניק זמן להתאים את הנהיגה למפגעים מתקרבים. בנוסך לכך, החלונות המושחרים מאפשרים לכם להוביל בטרנזיט כל דבר שתרצו ללא חשש.

פרקטיות

הרכבים מבוססים על שילדה קטנה על מנת לאפשר חלל אחורי אידיאלי לאחסון וציוד.

כלכלי

אנשים נוטים לחשוב כי רכב מסחרי יהיה חסכוני פחות מבחינת צריכה הדלק מאשר רכב פרטי, זה יכול להיות נכון לפעמים. אך אם חושבים על זה מבינים כי כאשר רכב מסחרי מוביל דברים כבדים מול רכב פרטי שיוביל אותם, הרכב הפרטי יצרוך הרבה יותר דלק בגלל המשקל הכבד.

רכב מסחרי יד 2 למכירה בטרייד קום

טרייד קום הינה חברה למכירת רכבים מסחריים יד שנייה שהוקמה במטרה לתת מענה ופתרונות לבעלי עסקים שמחפשים לחסוך בעלויות ולא לפגוע בתפוקת העסק. לטרייד קום מאגר הרכבים הגדול בישראל, מה שמאפשר ללקוחותיה להנות ממגוון רחב של רכבים מסחריים ולענות על כל הצרכים שלכם. 

בנוסף לכך, טרייד קום מבצעת טיפולים מקיפים ברכבים במוסכים מורשים בלבד וכן, שדרוגם ועיצובם במיוחד לצרכי הלקוח. טרייד קום מבינה את משמעות הרכב לפרנסה ומכאן את חשיבותו.

לסיכום

טרנזיט יד 2 יעילה וחסכונית, היא תביא את העסק שלכם לתפוקה טובה ללא לחץ כספי ובראש שקט. מחפשים רכב מסחרי יד 2 למכירה? לפרטים נוספים חייגו עכשיו 

וואטסאפ כתובת חייגו עכשיו